Ota käyttöön EVP-markkinointivinkit lippukunnille

Partio näkyy tänä vuonna erityisen hyvin Roihun myötä ja moni Ei-Vielä-Partiolainen saattaakin kiinnostua partiosta. Tämä näkyvyys kannattaa hyödyntää myös lippukunnan jäsenhankinnassa.

Roihu on saanut tähän mennessä jo hyvää näkyvyyttä mediassa ja Roihu-aiheiset jutut tulevat vielä lisääntymään ennen leiriä ja leirin aikana. Roihulle ilmoittautuneiden lähipiirikin on varmasti jo ehtinyt kuulla lähestyvästä leiristä. Roihu-hehkutuksen myötä varmasti monella herää ajatus, että mitä ne Roihu ja partio oikein ovat? Voisinko minäkin päästä mukaan?! Otattehan tästä lippukunnassa kopin ja mietitte yhdessä, kuinka Roihusta ja partiosta kiinnostuneet Ei-Vielä-Partiolaiset saadaan ohjattua lippukuntanne toimintaan mukaan?

Roihun sivuille onkin koottu EVP-markkinointivinkkejä lippukuntien avuksi. Tutustu ensin vinkkeihin, kuinka EVP-markkinointia kannattaa lähteä lippukunnassa tekemään. Jos mielikuvitus näissä jutuissa ei ole vahvuutenne, niin tarjolla on esimerkiksi valmiit vinkit rastiradan/toimintapisteiden järjestämiseen. Mikäli taas luovuutta riittää, niin vinkkejä saa toki jalostaa lippukuntanne toimintaan parhaiten soveltuvalla tavalla!

Kuva: Henri Österberg